FAQ

Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?

  • Nederland: voor 22:00 besteld, vandaag verzonden
  • België: voor 15:00 besteld, vandaag verzonden

Wat is de garantie op mijn product?

Wij zullen alle defecten herstellen of onderdelen vervangen indien deze niet naar behoren functioneren. Schade als gevolg van eigen toedoen of onjuist gebruik van het product valt echter buiten deze regeling.

Welke betaalmethode kan ik gebruiken?

  • Ideal
  • ApplePay
  • PayPal
  • Bancontact
  • Klarna - Betaal Achteraf (zonder rente)
  • Klarna - Betaal in 3 (renteloze) termijnen
  • Creditcard - Visa, Maestro, American Express

Wat is ons retour termijn?

Een bestelling kan binnen 14 dagen na besteldatum zonder moeite geretourneerd worden.

Wat als ik niet tevreden ben?

Wil jij onze producten testen? Geen probleem! Allure biedt iedereen de kans het product 14 dagen lang te testen. Mocht je het toch niets vinden wat wij ons niet kunnen voorstellen, kan je het eenvoudig retourneren.

Hoe kom ik in contact met Allure?

Je kunt ons bereiken via de contact pagina op de site of door een mail sturen naar info@allureclean.nl.

Mijn artikel is defect, wat moet ik doen?

Geen paniek, we zorgen ervoor dat er direct een nieuw exemplaar jou kant op komt.